Màrqueting emocional i experiencial, imprescindible per enamorar els consumidors.

El dijous 18 de gener vam tenir la sort d’assistir a la conferència que Èlia Guardiola va oferir a l’Espai Armengol de Vilajuïga, en la qual ens va descobrir que les emocions ens ajuden a crear continguts, i com el màrqueting emocional ens permet connectar amb els nostres consumidors, tant els actuals com els potencials.

De la xerrada ens va quedar clar que les marques bones expliquen històries, però que les grans fan història CREANT HISTÒRIES. Nosaltres, SALAsalut, de cada projecte en fem una NOVA HISTÒRIA.

Vam descobrir conceptes com ara màrqueting emocional, prosumers, prescriptor, Instagram stories, persuasió, que l’ésser humà és més emocional que racional, Coca-Cola, Decathlon, Nike, Eurostar i moment WOW… m’ha quedat clar!

L’Èlia ho va complementar amb diverses cites que ajuden a entendre-ho, encara, una mica més: “El teu client més insatisfet és la teva millor font d’aprenentatge” (Bill Gates); “El preu és el que pagues. El valor és el que obtens” (Warren Buffet), i “El preu d’equivocar-se és menor que el preu de no fer res” (Seth Godin). I dues que, personalment, m’agraden molt: “Si emociona pensar-ho, imagina’t fer-ho” i “Fes-ho. Et criticaran igualment”.
Va ser una hora de conferència que se’m va fer molt curta. Val la pena aprendre dels millors, i està clar que l’Èlia Guardiola ho és. Gràcies per tot!

news_conferencia_espai_armengol_18_gener_2018